N'aie crainte, à présent tout est fini,
et rejoins le monde d'où tu viens.

24.10.10

Mamma är ju världens gulligaste. Hon hade ner min ros från Håkan Hellström förut, men hon limmade ihop bladen så jag har inte fattat någonting.

Det är så frustrerande det där med internet och bank och betalning. Korten fungerar ju inte och it's killing just another brave part.

Måste bli pigg idag, ska duscha håret prioritering nummer 1 om något.

FN-dagen också. Jag kan fira genom att sätta på mig (eller hur säger man?) den där tatueringen jag fick på skolan i fredags. I'm a slave to the details.
Vad betyder prey?
Jag har en känsla av att mina inlägg här har ändrats typ ändrat atmosfär och jag vet egentligen inte alls vad det är jag håller på med. Think it's time I learn your way.

Och det skulle för alltid ha varit dags för mig att gå ut nu, men jag vill inte. Men borde och måste och jag vet inte vart.

Hungrig och inte hungrig. Jag undrar seriöst hur länge Sara var ute i går, jag menar. Hon gick vidare så sent. Och jag gick hem, vad höll jag egentligen på med?
If you're ever feeling blue, then write another song about your dream of horses.
And if you would sing along.

t'was so long ago it feels like huge when I think about it, I want you back here in sweeeden or somewhere, t'was long time ago, but not at all far. anything but far......

Inga kommentarer: