N'aie crainte, à présent tout est fini,
et rejoins le monde d'où tu viens.

13.10.10

Det var ett löfte från en stad i förvandling.

Har haft båda hemska och medvetet hemska drömmar i natt så jag tände lampan som tröst. Det är kallt i mitt rum men jag vet att det säkert luktar instängt som vanligt men allt är så kallt.
förlåt jag är ledsen hörde inte vad du sade
du sade: "nej det där har aldrig varit någonting för mig
men det gör ingenting, jag ska visa starka känslor,
och om du säger till så är det bara att du väntar"
men nu är allt försent, snälla säg ingenting
vi har bara tråkat ut oss vi ska söka någonting
jag ska leta runt i min värld, jag ska söka tills jag dör
för som du har förstått så finns det inget här för mig.

Look at this, there's nothing left to show, she said. She's so damn bored.
People use me everywhere I go, she said. And nothing more.
People's lives they're so damn cold, I think I'm gonna go, he said.
But she knows, she knows that he will stay.

Inga kommentarer: