N'aie crainte, à présent tout est fini,
et rejoins le monde d'où tu viens.

11.10.10

inuti min kropp hoppas jag på en värld. att den finns där.

jag hör amerikansk franska i mitt huvud on dit comme ca och jag har ständigt funderat över varför man inte kan kopiera in texter i ett blogginlägg det är fantastiskt.
strandfossiler, hur levde man då? har du bott där i hela ditt liv? har du sett regn? har du någonsin sett snö? men går det?
ja oh.
where is canada when i really need it?
where is that spot coming from.
bambababam.
youth, sometimes, lazy day, twelve roses, daydream, golden age, window view, the horse, wide awake, gathering.
väljs och vrakas. åh det låter så underbart när man säger det så. blodet stiger. i min kropp. inuti min kropp. inuti min kropp hoppas jag på vattenfall och åar och små båtar. att det ska finnas i min kropp.
a
jag hoppas att de får mat därinne. så simma inte för snabbt.
just det. cae reading. euchm.

Inga kommentarer: